וטרינר עד הבית

לא פנויים להגיע עם בעל החיים למרפאה? יש לנו פתרון בשבילכם!

שירות וטרינר עד הבית הפך בעשור האחרון לאחד השירותים המבוקשים ביותר בישראל, בעיקר בערים הגדולות. העלייה בכמות הרכבים על הכבישים ומצוקת החנייה בערים הגדולות הביאו לכך שגם בדיקה שגרתית לחיית מחמד אצל וטרינר, יכולה להימשך על גבי מספר שעות. על מנת למנוע את המצבים הללו, יותר ויותר מרפאות וטרינריות מספקות כיום שירות וטרינרי עד הבית עם ניידת מקצועית המגיעה אליכם לביצוע מגוון רחב של בדיקות אבחון וטיפולים מיידים לכל סוגי חיות המחמד.

טיפול ובדיקות בבית לכל חיות המחמד

כל חיית מחמד, מאוגר ועד חתולים ותוכים, זקוקה לטיפולים רפואיים בשלבים מסויימים של חייהם. היום הטיפולים הביתיים אינם מיועדים אך ורק לכלבים וחתולים אלא לכל חיות המחמד, כאשר הוטרינר מספק את כל המכשור המתאים לטיפול וביצוע בדיקות על פי כל סוג של חיית מחמד. הניידת הוטרינרית מגיעה אליכם לביצוע הבדיקה עם וטרינר מוסמך ואנשי צוות נוספים במידת הצורך. הטיפול מתבצע במצבי חירום רפואיים כאשר חיית המחמד זקוקה לכך, או במצבים רפואיים שגרתיים כגון ביצוע חיסונים שנתיים או בדיקות מעקב אחר מצב רפואי מתמשך.

מרפאה ניידת לטיפולי חירום לבעלי חיים

בדומה לבני אדם, גם בעלי חיים סובלים מבעיות כרוניות רפואיות שונות כגון אלרגיות, בעיות לב ואפליפסיה. במידה ואתם מזהים מצב רפואי קיצוני אצל בעל החיים שלכם, במצבים הללו, נדרש ביצוע של טיפול רופאי מיידי עבור חיית המחמד והוא יכול להתבצע בבית שלכם דרך המרפאה הוטרינרית הניידת. טיפולי חירום יכולים להתבצע לאורך כל שעות היום והלילה בהתאם לשעות העבודה של המרפאה. מרבית המרפאות הוטרינריות הניידות ברחבי הארץ, פועלות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע עם זמינות מלאה דרך רופא וטרינר תורן הזמין לביקורי בית.

וטרינר עד הבית למגוון רחב של טיפולים ובדיקות

אם החלטתם להזמין וטרינר עד הבית, כדאי שתבחרו בוטרינר מנוסה עם המלצות המביא איתו ניסיון מוכח בתחום ביקורי הבית לבעלי חיים. בשונה מטיפול וטרינרי במרפאה רגילה, הוטרינרים המגיעים לביקורי בית צריכים להיות בעלי ידע נרחב בטיפולים שגרתיים לחיות מחמד עם יכולת אבחון מקצועית גם ללא המכשור הקיים במרפאה הנייחת. 

One thought on “וטרינר עד הבית

  1. שלום לכולם וערב טוב לכם
    אם אתם מחפשים אחר דפי a4
    אני רוצה להמליץ לכם בחום לפנות אל
    מחסני דיו שם תוכלו למצוא אנשי מקצוע
    מוסמכים מנוסים ומומלצים שישמחו לסייע לכם
    לפרטים נוספים תוכלו להיכנס אל הקישור המצורף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

**Commentor's URL Will be Followed